Monday 9 February 2009


元宵节快乐!!

可是我一点都不快乐
最近的天气多变
整个人就是不舒服
闷闷的。。哎哟。。emo-ing!!
肚子很不爽..一直乱泻
啊!我瘦了!

看见眼前堆积如山的功课
心情就立刻down到谷底
自作孽
自己讨来的烦
只好认了
可是我讨厌
超级厌恶被人家取笑的感觉
被人家当笑柄不好受。。
t m d


我好想出去走走 透透气!
~*呼呼*~


我讨厌这种压力!
快离我远远。。。。。 =(

2 comments:

Jenny Lee said...

Jia you jia you...
Me this old lady in kuching also busy busy and emo emoing ...
hahaha...
At least you got a holiday coming your way.... Cheers!

穗~ said...

ahahah...
you are nt old lady lah!!!
u r leng lui ahh!!!~ *blink*

that is nt count holiday lah
it's oni 4days trip..
after all i know i'll be suffer rushing my works again!! ==

u too jiayou jiayou jiayou laHh!!^^